2013. január 10., csütörtök



Bemutatkozás


Mostani számunkban két új szerkesztőtársunkat mutatjuk be.


Czinder Levente vagyok, egy frontális ütközés. Magasságom negyedikeshez is pici, az agyam meg a hetedikeseknek is nagy. Amúgy hatodikos vagyok, ötös tanuló. Sportolok sokat, de most írok nektek (csak nektek) újságban. Szeretem a sulit, főleg az első és az utolsó napját. Az elsőt azért, mert találkozom végre az osztálytársaimmal, az utolsó napját azért, mert megszabadulok tőlük. Kedvenc tantárgyam a testnevelés és a lyukasóra. Amúgy még nem is tudjátok a koromat: 12 múltam.



Varga Vivien Elmúltam 11 éves, lassan a kiskamasz korba érek. Számomra nagyon fontos a család, ami az a hely, ahol jól érzem magam, és szeretnek engem. Igaz rám, hogy mindenhol jó, de legjobb otthon.

Fontosak a barátnőim, jól érzem velük magam. Fontos emberi tulajdonság számomra az, hogy ne hazudjunk senkinek sem, őszinték legyünk egymással. Hobbim a táncolás, gyakran táncolok otthon is, és néha olyan helyen is, ahol észre sem veszem.  Pici korom óta szeretem az állatokat, nemcsak a négylábúakat, de kedvenc állatom a nyuszim, a Sziszi. De szeretem az udvarunkban szabadon található állatokat is, lepkéket, kicsi gyíkot, siklót is.
Nagyon sok állatkertben voltam már, rengeteg állatot láttam, mindig is érdekeltek. Kedvenc színem a piros.  Már egész kiskorom óta, és ez azóta sem változott. Vannak dolgok, amelyeken nem szeretek változtatni, nem tud valami csak azért érdekelni, mert divatos, vagy a fél osztálynak van már. Szeretek a saját kis birodalmamban, a szobámban lenni, nagyon sok játékom, könyvem van, néha jó számítógépezni is, de nem viszem azért túlzásba. Szívesen kirándulok, nyaralok a családommal. Szeretek új helyeket, városokat megnézni Magyarországon. Ezt a saját fényképezőgépemmel meg is örökítem mindig.
Szeretnék eljutni majd a tengerpartra is. Nagyon kedvelem a nagyszüleimet is, úgy érzem, hogy jól értek az idősebbek nyelvén, szeretem őket megdicsérni, apró örömöket szerezni nekik, vagy éppen megnevettetni őket. Célom, hogy jó tanuló legyek, még nem tudom, hogy mi szeretnék lenni, de szeretnék esetleg gyerekekkel foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése