2013. július 8., hétfő

Interjú ....a világ legügyesebb villanyszerelőjével





Ellátogattunk Londonba, hogy találkozzunk egy híres villanyszerelővel, Villog Led Johnsonnal. Johnson már 20 éve profin űzi a szakmáját, pedig csak 19 éves. Miután megtaláltuk egy forgalmas utcán, behívtuk egy stúdióba, és feltettünk neki pár kérdést. Sajnáljuk, de csak rossz minőségű fordítónk van, így elég ramaty lett az összeállítás.

 

-       Mondja csak, minek köszönheti, hogy ilyen népszerű?

-       Yes, én szeret Led, világítani jó, és ez tetszeni London polgárok, és én csinálni sok Led becsavar, így lenni popular.

-       Mióta villanyszerelő?

-       1993-10-08 végezni villanyszerelő training, és kezdeni el világosságot create.

-       Valóban részt vesz körtebecsavaró versenyeken?

-       Yes, én szeret verseny mint Led, Led szeret verseny mint verseny én.

-       Hány másodperc alatt tud egy ilyen körtét becsavarni?

-       90 mp, + áfa. Megér nagy!

-       Milyen díjakat birtokol?

-       Guinness World Rekord Led készítés. 5 arany az 360 watt versenyen. Azon kívül 4 év fegyház.

-       Milyen a munkája? Meg van vele elégedve?

-       Hát, teli feszültség. Tényleg sok. De szeretni vezeték sütni hal rudacska. Az finom! És ezért jó munka ez!

-       És tudja, hogy ezzel a riporttal le fogjuk önt járatni ?

-       Igen, elejétől fogva tudni, de nem baj. Én nem villanyszerelő. Én lenni Pityuka, és szívatni mások. Amúgy már őt lejáratta a New York times.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése