2013. július 8., hétfő

Tánc háziverseny


Mikor beléptem a körmendi színházba, éreztem az izgalom és a hajlakk illatát. Mindenkinek csúcs ruhája volt a nagyobbaktól az ovisokig

 Mindenki izgult, s várta, mikor következik az ő csoportja. Mikor ránk került a sor, az izgalom a tetőfokára csapott.  Felléptünk a színpadra, s bennem mintha megállt volna a vér. Sokszor szerepeltem már, de úgy éreztem, hogy ez most más. Széles mosollyal az arcomon végigtáncoltam a számot, s a végén úgy éreztem, mindent elrontottam. Mégis, mikor kimentünk, ott állt a tánctanárunk, Szandra, mosolygott, tapsolt. Megköszönném neki a sok fáradozást, és gondoskodást.

A legtöbb verseny díjkiosztással végződik. Előttünk még volt egy csoport, és utána mi következtünk. A kategóriánkban csak három csapat volt. Nagy nyomás nehezedett ránk, mikor elkezdték a helyezéseket kiosztani. Mind, akik a csapatban voltunk, szorítottunk az első helyért.
 

Mikor kimondták a nevünket, boldogan mentünk föl a színpadra. Majd megvártuk a többi eredményhirdetést. Szüleink futottak oda hozzánk gratulálni. Fáradtan, kimerülten, de boldogan értünk haza.

 

 

Sümeghi Lili és Orosz Zsuzsanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése