2012. február 2., csütörtök

Nyári tábor (Vasvár, 2011. július 4-8.)

2011. július elején 2. osztályunk nyári táborozáson vett részt Bozi Jánosné vezetésével Vasváron.
Hogy éreztük magunkat? Miért fontosak és hasznosak ezek a programok?
Íme, néhány részlet a kis táborozók írásaiból:

„Eljött a nagy nap. Izgatottan készültem aznap reggel, hiszen első táboromba készültem.”
Megérkeztünk az iskola elé, ahol osztálytársaim gyülekeztek. Jó volt találkozni velük, tudni, hogy egy hetet együtt tölthetünk. Végre megérkezett a tanító néni, bepakoltunk, s végre elindulhattunk! Boldogságot éreztem, de bevallom féltem is. Vasvár felé közeledtünk, a szívem egyre jobban dobogott. Végre megérkeztünk. Elfoglaltuk a szobánkat, izgatottan pakolgattunk. A tanító néni felvázolta, mi fog történni. Játékosan felfedeztük a helyszínt. Hamar eljött az első este. Bevallom nehéz este volt. Sokunkra rátört a honvágy. Vigasztaltuk egymást, s észre sem vettük, elaludtunk. Minden reggel tornával kezdtük. Rengeteget fürödtünk, számháborúztunk. Esténként a közös vacsorák jó hangulatban teltek. Eljött az utolsó este, szépségversennyel koronáztuk a hetet. Rengeteg élményben volt részünk. A hazaindulás is izgalommal tel, jó volt újra anyát látni, hozzábújni. Remélem, még sok ilyen táborban vehetek részt!”
                                                                                                  (Gerencsér Fanni)


„Az egyik nagy élményem a számháború volt, ahol a teljesítményemért oklevelet kaptam. A bátorságpróbán is szívesen részt vettem volna, de sajnos időközben elaludtam. A tábor ideje alatt az időjárás is kedvezett, így minden nap tudtunk fürödni. Minden nap lehetőségünk volt focizni, tollasozni, pingpongozni, teniszezni, kinek mihez volt kedve. A tévénézésre nem volt lehetőségünk, de így utólag visszaemlékezve több időt lehettünk együtt                        az                                   osztálytársaimmal.”
                                                              (Tamás Dominik)


„Nagyon jó volt együtt lenni az osztálytársaimmal, jobban megismertük egymást és én önállóbb lettem, mert nem voltak ott a szüleim, akik segíthettek volna.”                                                        (Imre Viktória)

„Öt napot voltam a táborban és nagyon jó volt. Azért is, mert a barátaimmal lehettem egy szobában, ahol jól eltöltöttük az időt. Nevettünk és beszélgettünk. A Sas, róka, nyúl nevű játék volt a kedvencem ….A másik kedvenc időtöltésem a fürdőzés volt.”
                                                                                                (Horváth Fanni)

„…már az első délután fürödtünk, miénk volt az egész strand. Este a tábortűz mellett szalonnát és kolbászt sütöttünk. Éjjel őrségben álltam a Barnussal, a Vikivel és a Krisztivel. Elég fárasztó volt, de kibírtam. Másnap reggeli tornával kezdődött a nap Dorina irányításával. A tanár néni ekkor még valószínűleg egy kicsit lustálkodott. A szobaellenőrzés nem tetszett annyira, mert a fiúk nem a rendrakásról híresek. Minket nem zavart a rendetlenség, csak a tanár nénit…. Az éjszakai bátorságpróbától mindenki tartott. Elég félelmetes volt sötétben egyedül végigmenni az utcán, ráadásul a Gábor ijesztgetett is minket…A kempingben este szépségversenyt rendeztünk, ahol a „lányok” között én, Kondics Krisztina lettem a legszebb.
 Sokat nevettünk a mókás jelmezeken, mert a fiúk a lányok, a lányok a fiúk ruháiba bújtak….Hazainduláskor mindenki kicsit szomorú volt, mert még szívesen maradtunk volna pár napot.”                                                                                                                                                                                                                              (Kondics Krisztián)

„…Nagyon jó programok voltak, és végig jól éreztem magam. Volt tisztasági verseny, bátorságpróba, szépségverseny, úszásverseny, városnézés és sok kirándulás is. A programok után sokat fürödtünk a strandon minden nap. A legjobban a szépségverseny tetszett, mert nagyon sokat nevettünk a társaimmal, és úgy érzem, hogy jobban megismertem őket. A lányok fiúknak, a fiúk lányoknak öltöztek be. A fiúk nagyon viccesen néztek ki. Ez a táborozás nagyon emlékezetes volt számomra. A legkedvesebb élményem az, ahogy együtt nevettünk a társaimmal és éreztem, hogy igaz barátaim és engem is szeret mindenki.”
                                                                                                              (Kovács Vanessza)



„Minden reggel tornával indítottuk a napot. A tábor ideje alatt különböző programokon vettünk részt, mint például számháború, Sas-róka-nyúl,
szépségverseny bátorságpróba. Meglátogattuk a Helytörténeti Múzeumot, és a jó időjárásnak köszönhetően minden nap elmentünk a tábor melletti fürdőbe. Sokat játszottunk a tábor udvarán, hétfőn szalonnát is sütöttünk. Esténként őrt álltunk a kapuban.”
                                                                                                    (Vass Viktória)

„A tanár néni barátnője fincsi lángost sütött! Hát a szobák kicsit rosszak voltak, de mi szépen kitakarítottuk őket.”                                                          (Szabó Júlia)

„Sajnos az első estém nem jól sikerült, mert fájt a fejem és a szüleim is hiányoztak. Másnap nagyon jól éreztem magam. Sokat játszottunk, Főleg a Sas, róka nyúl játék tetszett a legjobban, és az éjjeli őrség is nagyon jó volt. Sajnos szerdán haza kellett jönnöm, mert beteg lettem. Nagyon szomorú voltam. Remélem, jövőre is lesz tábor!

(Christoph Dávid)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése