2012. február 2., csütörtök

SULIHÍREK


-     OKTÓBERI MEGEMLÉKEZÉSEK

Október 6.
       Ebben az évben az Aradi-vértanúkról való megemlékezés keretében iskolánk harmadik osztályos tanulói adtak műsort. A diákok kitettek magukért, hiszen egy elképesztő komolyságú, mégis élvezhető előadást nyújtottak. Idén sem maradhatott ki a mécsesek meggyújtása, amely emelte az ünnep fényét.

                                                                                                          Piri Melinda
Október 23.
A megszokott módon az idei évben is az irodalmi színpad előadása keretében került sor a forradalomról való megemlékezésre. Zenével, tánccal, versekkel varázsolták elénk a tanulók az akkori eseményeket.
                                                                       Piri Melinda
 SZENT MÁTON-NAP
Az idei évben is megrendezték tanáraink a németesek körében nagy népszerűségnek örvendő Szent Márton-napot. Második osztálytól nyolcadikig kicsik és nagyok egyaránt részt vettek az ügyességi játékokban, majd valamennyien lampiont is készítettek, amellyel az esti órákban fel is vonultak. Azok a csapatok, akik a versenyszámokban brillíroztak – a fogak elrontása érdekében - sok-sok finom cukorral gazdagodtak. Akik nem voltak olyan ügyesek ,sem búsultak, hiszen mindenkinek jutott elég a tanát nénik cukorkészletéből.
                                                                                              Piri Melind
EGÉSZSÉGNEVELÉSI HÉT

JÓGA
            Az egészségnevelési hét keretében egy plakát hívta fel a figyelmemet az iskolában egy érdekesnek tűnő programra, a jógára. Nagyon kíváncsi voltam, vajon mi lehet ez, ezért elmentem a Kultúra Házába.
            A jógaoktató már ott várt minket a tanár nénikkel együtt. Amikor minden érdeklődő diák megérkezett, elkezdtük a jógázást. Az elején meg kellett ismernünk a légző gyakorlatokat, a jógalégzést. Utána több gyakorlatot is elvégeztünk, melynek nagy része egyszerű volt, de bizony volt köztük olyan is, amelyet csak a nagyon hajlékonyak tudtak elvégezni. Tudnunk kellett egyensúlyban tartani a testünket, mégpedig kezdetben úgy, hogy kinéztünk a teremben egy pontot, és csak azt figyeltük a gyakorlat végéig. Aztán kezdődött a relaxálás. Mindenki egy szép rétet képzelt el, amelyen egy hatalmas fa állt. A fa ágán ült egy aranytollú rigó, akitől bármit kívánhattunk. A relaxálásnak, sajnos hamar vége lett, ezért vissza kellett jönnünk a valóságba. Én nem hittem volna, hogy a jógától valóban sokkal nyugodtabb lehetek! 
            Mikor hazaértem, nem tudtam senkire se haragudni, és a házi feladataimra is sokkal jobban koncentráltam. Nagyon örülök, hogy elmentem, és kipróbáltam a jógát!
  
                                                                                                            Kondics Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése